Sunday 11 October 2009

::no title::

wee...berkurun gak aku x tgok blog nie n actually aku memg x de mood pon nak update blog nie..bz kah??oh,,itu sudah semestinya..aku tersangat la bz ngan assgment + kuiz+test+lab report..pastue bz ronggeng n bersuka ria..so,a lot of story aku nak cite for this month activities..byk ke?..poyo je aku nie..

firstly,nak wish besday kat kawan aku..ep besday to gbah anak rahim..hope ko success dalam life ko and final exam nie..wish aku semua ader dalam profle facebook ko..last week aku g penang..sangat best kot..juz tido dalam bas selama 9 jam yg aku x leh lupe..gile ah,.sakt woo punggung aku..part laen x yah cite ah..tp aku still tido gakk..nasib2x..g penang,aku pon berjoli2x ah kan..tp x sempat g night market cox dah tutop..selamber badak je kitorg ber4 kuar tgh malam..thankx ah kat bf dila yg kat UiTM tue angkut kitorg skali..hehe..

ala,,aku malas ah nak cite pasal raya,,pic raya dah da upload da dlm fb..so,kat sini perlu ke?malasssssss..tyme raya,tyme tue gak besday aku..dis year,ep gak,,clbrate ngan kawan2 yg laen..bulan 10 pon still dapat hadiah ag..ape kes??ok2,aku lahir bulan 9 + 10 ok..but overall,aku ep ..3 bear aku dpt..syukur..

dis saturday nie,fmily wat open house,,so exited..aku harap aku hepi ketika itu..perhaps!!naseb baek katering je..x de la penat sangat..ngeh3x....n good news,mak aku da bg green light utk membawa kereta!!hoorayy..sangat bahagi ketika ini ok..berbunga2 hati..tp aku nak make sure yg aku akan bawak kereta utk ke kuliah..leh bgn lambat n x yah tggu bas ag..weeee..

now,masalah terbesar aku adalah sikap aku yg suke buang duet...wahh,,gile ke??lately ni,aku memg slalu kuar,.tp aku sedar yg duet scholar makin lame makin hangus..tp aku wat selmber deeekk je..aku beli tnpa berfikir..waaa,,help me!!!macam2 kot aku beli..tp angan2 utk menukar fon masih lagi terpahat,.E63!!aku angau same kamu sehh..

ok..ape lagi??skrg aku da nak masuk last sem thun 3..tp still malas2 ag..ape kes minah??ntah la..tp cam biasa,,aku mane leh tgok org lebih dr aku..weee~~~so,,pape pon aku try usaha...
n aku risau bile tahun 4..final year aku....satu,risau pasal stdy..n also risau pasal oh,buah hati ku..agak kebengongan di sini ok...KL -KEDAH..nex sem dier da last sem..pastue keje,,ep kot..aku je yg still terkemut2 blaja..oh,bile la ku mahu abes blaja nih..?lagi stahun stgh..camne la aku nnti..?skrg ok la,,nak jumpe,tros leh jumpe..satu U la katakan..nnti??waaaaaaa...

anyway,aku la kene sabar..dier?eh2,mesti la kene gak..agak ngengade kalo aku sorang je..byk cantik muke!!pape pon,aku kene blaja n dapat keje yg best..weee....~~

No comments:

Post a Comment