Monday 14 September 2009

::penat seh::

penat?huh,,memg penat tahaap gaban.....kalo penat siapkan asgment,ok la kan..nie macam org x btol je aku nih..ape kes???haha.....

malam semalam tbe2,aku n org tue msg2..sampai x tido..gile ah..celcom ke maxis..maxis ke maxis..pelik je kan?haha!!but that's truth..tyme tue memg teringat kenangan lame ah..siyes aku x leh lupe...nak nyanyi jap leh x....

diriku..sudah pun berpunya kekasih hati..
x mungkin ku tukar ganti..
pada mu yg datang dalam khyalan...
wahh..bermaksud btol lagu tuh,,,erm..ok..kite tukar topik plak..semalam tgh dating2,,dapat msg gbah..

gbah ::"fie,esok g kelas bi x?x kan....huhu..(nie msg persoalan ke ape??siap dah bagi jawapan)

fie ::"esok aku x pegi..x de nawaitu pun nak pegi..hahaa"

gbah ::"ok..set!!

so,aku pon tido la lambat disebabkan nak skip kelas bi...pagi2 lagi fon aku dah bising..adik aku kol..haishhhhhh!!!!x larat nak angkat..aku pon silent kan...tido khusyuk gile ..bgn2 kol 11 n tgok skrin fon... ya allah!!byk gile miskol n msg!!!!hahahaa...........padan muke aku!!!rupenye diorg kol supaya suh aku siapp g kelas..ader kuiz...haha...n adek aku kol suh transfer duet...(huh,dah biasa da)...aiyooo,,tp kol 12 aku dapat msg cakap kuiz bi cancel..syukur sangat!!!!

tp aku tetap gak gi fakulti..ader meeting pasal trip "indon +perth +vietnam +brunei"..haha...aku pon x ingat ape kenama program tuh..abes meting g bank..lepas g bank,g pejabat amek brg ayah aku pos,,pastue rehat jap...pastue g jumpe customer..malam jumpe ag customer dr singapore!!hah!!amek koo...nie student ke or cik kiah ??adohai...pasrah jela ea...

asgment??????????owh..itu terpaksa disiapkan selewatnya2 malam esok..bcox ari rabu aku telah pulang..bye2 utm!!n x sabar nak raya!!one more thing tyme hari raya juge ada one day yg paling penting dalam hidup aku..apekah??aku bertunang??hahahaahaha!!!!!!!
ok la..stop kat sini je..n aku pon nak wish....

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI...
KEPADA KELUARGA TERSAYANG,,PAKWE TERCINTA,,KAWAN YG MERENG,,EX2 BF,SKANDAL2 AKU,,JODOH2 AKU,,MUSUH AKU,,N SEMUA UMAT ISLAM SEANTERO DUNIA...
KU MOHON AMPUN KALAU ADER SALAH DAN SILAP..HALALKAN YE HUTANG2 AKU,MAKAN MINUM KALU ADER YG AKU CURI2 AMEK..HAHAA.....
SEMOGA BERGEMBIRA DI HARI LEBARAN .........

No comments:

Post a Comment