Monday 19 October 2009

::open house::

moning2x..awal gile aku bgn hari nie..cox aku kene siapkan asgmnet yg belambak2 nie..sambil2 bfast nes n kek pisang,mood nak siapkan all assgment semakin membuak2x..haha..=)
semalam aku sangat penat berada di dalam bas..padahal kl-jb je pon..ntah ape ntah semalam..sangat2 la boring..opps!!lupe,,semlam aku balek sorang..ptot la aku jd pendiam je dalam bas..!!tiket kol 1,sampai pudu 11.50..hah!!amek ko..bertempek muke aku cam minah indon kat pudu tuh..huh!!tape ah,.dah ayah terhantar awal,,nak wat lagu mane..hehe..

ok2,straight to the point..sebenarnya,aku la org paling last tau yg fmily aku ader wat open house,,so,decide balek la hari kames after kelas..sampai umah,,juz aku,mak,ayah n ijah je ade..so,,aku la kan kene tolong itu n ini..wahhaa!!sangat penat kot..even katering,tapi kitorg ader gak masak sendiri..kari ayam n nasi himpit..aku just potong2 bawang je..ngeh3x~~

malam jumaat,riuh-rendah da umah aku..konvoi sedara dari pihak lelaki sampai..wah!!memg da macam majlis tunang la kan..weee~~~....

hari kejadian (17 october)..pagi2 lagi kene bgn utk buat bfast..ape ye kitorg makan?lupe sudah..pastue mak aku meraikan anak2 yatim..kat tmn delima tuh..so,sgt ep..kesian kot kat diorang..dah bg macam2,,diorg pon balek n aku lak kena g ktm serdang..amek kawan2 aku..so,hari tue,,sangat bz utk mengangkut org..

menu:
nasi himpit +kuah kari + kuah kacang
rendang (thankx to makcik ida)
sate(thankx to abg satay yg tolong bakarkan)
nasi beriyani (thankx to D'JU CATERING)
jeli kelapa (trademark open house kitorg)
kek pisang + n many more..
air sirap limau..

tetamu :
stokis + pengedar PERFUME PARADISE

anak2 yatim

sedara mara +sepupu sepapat

kawan2 +kenalan rapat

okies..tue la stori bout my open house..sangat ep kot..then semalam sampai jb,sangat penat..penat mengemas umah pon lom habes..sampai jb,pakcik tua ajak kuar makan kfc..huh?ok la,,kuatkan semangat utk bgn n mandi!!tujuan asal hanya utk dinner je..tp biasa la kan..masuk jj,dan2 tue terpikir byk gile brg2 aku dah habes..so,out of bajet..waaaa...=(



No comments:

Post a Comment