Monday 14 September 2009

::happy day::

title kali nie macam ep je..dah kate ep day..memg la ep!!haha..x de ah,,sebenarnya,aku dah dapat makan kenny rogers!!!dari mggu lepas lagi nak makan..tp hari nie baru dapat makan..huhu..papepon,thankx dear!!

buke di hotel cancel begitu saje..=(

x tau nape,aku gile excited nak kuar tadi..semalam dah match2 baju ape nak pakai..basuh kasot..haha!!selalunye 30 minit bfore nak kuar,baru kelam kabut nak iron baju la,mandi n bla....padahal,kuar ngan dier just berbuka puasa n teman dier shopping..aku??x shopping pon!!hukhuk....keluar pukul 5,tp pukul 4 dah siap!!(gile mggatal nak dating)..bfore pergi,singgah jap bilik mell...

fie :"korang ader pape nak pesan?""

mel :"best nye ko nak kuar" (x mjawab soalan btol)

fie :"haha..nak ikot jom ah.."(kalu muke x malu ah)..hehehe

mel :"nak tiramitsu!!!!!...

alia : "ak nak roti..beli kat bread talk"

fie: "ok2..nnti aku beli"

haha..baek x aku???haishh,aku memg baik pon..dah siap amek pesanan dr diorg 2 ekor nih,aku pon baring atas carpet..huhu..lame nye helmi nie nak sampai..leh tertido aku nunggu..bile dah sampai,aku nampak dier pegang tupperware yg ader biskut raya..weh,siyes,,,kalu aku muke x malu,memg nak je aku makan dalam kete..sebab tersangat la 'lapa'..huhu..tp cover lagi...

kitorg pon menuju ke destinasi kitorg..di dalam kete,aku berubah menjadi seorang minah yg pendiam..nape ye??tue la,over excited sangat..padan muke kat aku..ptotnye aku kene wat biasa je..pe la fie nie!!!!hurm,bia le aku sorang je tau nape aku jadi begitu..

makan2 di kenny rogers..teman dier beli suar,,n aku beli sepit rambut!gile ah..padahal mende tue kat pasar malam pun ader..hormon gedik aku datang tyme tuh..nak wt camne..hehe...aku pon beli..at least,ader gak la barang aku beli...singgah di secret recipe n bread talk untuk membeli makanan untuk puteri2 raja kat istana perdana tuh!!








dah abes shoping2 tuh,kami pon balek dgn peraasaan ?????!!apekah?cam biasa...kami bergadoh!!kuang3x..hobi aku memg suke gadoh..so,akan terjadilah pergaduhan...banyak sangat perkara yg aku rase "haishhhh!!!!"(cam gitu la bunyi hati aku")..tp aku jenis suke pendam ..tp x lame ah..ader la dalam 30 minit pastue meletus..haha..

aku nie memg sangat cerewet dalam semua perkara!!kalu org x cakap "TERIMA KASIH",aku bengang..kalu org "TAK MENGHARGAI",lagi aku benggang..org "LAMBAT BUAT KEJE",itu ponn aku bengang..

"TERIMA KASIH"..word tue bukan lah payah nak sebut..aku paling x suke kalo peniaga yg x cakap terima kasih..bukan peniaga je pon,tp manusia2 nie..aku pelik la...alasan adalah terlupa!!aiyoo,,cam x logik je..so,sorry la kalo ader sape2 mara kalo aku wat muke "tutt" ..sebab awak/ko x cakap perkataan TERIMA KASIH..kdg2 kalo peniaga x cakap terima kasih,aku sendiri yg cakap..dulu aku penah gak berniaga,n memg telah dipesan oleh my parent untuk berkata begitu setiap kali customer beli brrg..

"TAK MENGHARGAI" aku malas nak ngomel pjg2..as a human/person memg ptot menghargai anything yg kite dapat..x kisah la,same ader ko suke ke x..at least,appreciate!!!

"LAMBAT BUAT KEJE"..yg nie pling aku x suke...esp kt cashier..aishh,,kawan2 aku memg paham perangai aku..akan menegur cashier if diorg terhegeh2 nak pggang duet la,masukkan dalam beg plastik la..td aku g kedai kat jj bukit indah,,g la kaunter nak bayar..boleh plak cashier tue dok nyembang di luar kedai..eheh,ape kes!!!!nak keje buat ar cara keje..aku selamber je cakap,tolong cepat sikit eh...bukan ape,kene sistematik ar keje..aku pon penah gak keje..tp x de ar nyembang2 smpai customer kat depan pon x respect..haishh....

memg aku nie jenis yg begitu...bile aku begitu,helmi diam je..huhu...ntah,aku memg cakap lepas..kadang2 pedas gak bahasa aku..(wow,,leh rase nye bahasa tuh)..sorry la if aku byk membebel je..dah jadi hobi aku..huhu..

1 comment: