Saturday 12 September 2009

::x de tajuk::

adohai...maleh tol nak siapkan asgment MGH..sangat2 malas..dgn keadaan aku yg setiap 10 minit kene baring atas katil..(senguggut)!!!!!!!!so,bertambah2 malas..tape2,kalo aku x de mood gak nak buat keje,aku nak jumpe helmi ah..hahahaa..memg x mungkin ah helmi nak jumpe..dah tgh malam2 nie..buang tebiat ke cik fie oiiiii..

skrg,aku hanya dapat cium2 bau je duet peta tuh!!kurang asam punye peta!!rejected!!!!!so,aku kene la wat editing lagi..take time la ..automatically,duet pon lambat lah dapat..huh!!fyi,memasukan attribut peta adalah keje part-time aku..cari duet utk kawen!!!(gile mggatal)...kalu aku rajin,leh la wat dalam 2-3 peta..sikit??

bilik aku dah kembali sejok...nie pon aku n helmi cuci..(helmi??)menipu gile helmi naek ke bilik aku..hahahaaa....NAD,ko kene melanja aku makan cox aku dah cucikan kipas...gile kental semangat aku cuci..kalo jatoh tergolek,leh gegar blok U5 nie..hehee...(just kidding).......

waaaaaaaaaa.................


saje nk jerit!!!!

No comments:

Post a Comment