Thursday 23 April 2009

::paper remote::

haishh..jam skrg da pukul 2.54 pagi..1st time aku tido lewat camnie..nie semua remote sensing ar..the killer subject yg aku penah jumpe selain fizik form 5..hahahaha..mende2 nie memg melemahkan otak n jiwa aku..=(..tp x pela..dgn kawan2 yg byk tolong aku,insyaALLAH aku leh wat paper esok..siap wat discussion kat ym ag..kali ni,ym kitorg penuh dengan bahan2 ilmiah..bukan lagi gosip2 n ari nie title "minah2 melodi" telah pon dibubarkan..utk hari jela ek..hikhik..aku memg x dpt tido pon..sebabnye kol 9 malam td baru aku bgn..haishh,,ape la anak dara nie,,tido mati ke ape ntah aku nie..x sedar lagsung..dengan perot yg lapar,aku hanye dinner air nes + biskut cap hap seng.malas gile nak g bawah..tp tue la makanan ruji aku.aku akan kenyg dengan makan n minum cam tue je..kawan2 aku pon x leh time kenyataan tue..tp sedarilah wahai kawan2 ku,,bdn ku x kan kurus pon even makan macam tue..hakhakhak...



malam nie aku nak stay up stdy remote..esok paper aku kol 2.3o ptg..adohai,lemah jiwa den paper ptg2 nie..huhu..aku ym2 ngan kawan2 aku..1st tyme aku x wat invi dalam ym aku..slalunye aku akan invi..ni pun diatas nasihat ayah kesayanganku..skype pon aku online gak..tp fren skype aku x byk..juz ader napi n romate ku je..ym2 ngan kawan2 aku..diskusi pasal satellite..















antara kawan2 ym aku..haha...nie je yg aku sempat upload..haha..aku memg byk mase kan..nak msg,mesti ramai da tido..hukhuk..erm,,x de pape sangat ari nie..juz besok aku ader paper..pray for me ok..=)

No comments:

Post a Comment