Wednesday 22 April 2009

::boring tyme:;

Hurm..nape la aku x leh tido nie..esok da la aku ader paper bi..haishh..bosan aku..padahal byk lagi kene bace..tp x pela..esok still ader mase ag..esok pagi aku scan jela buku bi tue..hikhik..aku pun x tau nak tulis ape..x de idea la..ermm.

Ha,,aku nak letak gamba fmily aku..bagi diorg femes kat sini..hikhik..
















Gamba saya ngan mak saya..ite ayang ma kite..=)..mak kite memg a good mother in d world lorh..gamba nie tyme kitor nak g kenduri kawen..aku memg suke ikot sebab aku suke makan nasi minyak o nasi beriyani..hehe..hobi aku sentiasa makan..

Gmba parent kite..loving couple..picture nie tyme nak mandi air terjun..sweet la gamba nie.sebab jarang sangat aku ader gamba ayah n mak aku sekli..ayah aku x suke bergambar.tp aku rase ayah aku pemalu kot..hehe..=)


Gmba adik kite ke 2..dier still study..amek kos farmasi..dier sangat baik n suke melanja adik2 n kakak dier yg miskin ini..hehhe..suke fesyen a.k.a up to date..

Name die aqidah..a.k.a qied..baru je lepas spm..x tau nak describe dier camne..tp die la yg meng happenng kat umah..dier suke masak n pandai membuat kek

Satu2 nye adik laki kite..name die ary..dak sbpi jempol..agak aktif dalam sukan ragbi..budak poyo..=)

Ikin n ijah..ikin dak sbpi rawang n ijah baru darjah 5..jijah sangat manje ngan kitorg..sgt2 rindu..ikin agak pendiam n dier seorg adik yg baik..
nie la fmily aku..aku terlalu sayngkan diorg..=)

No comments:

Post a Comment