Friday 24 April 2009

::someone::

tgh2 sedap makan tomyam sayur ngan milo ais,dgr plak lagu "jujur" dr kumpulan radja..tbe2 teros otak aku terpikir "dier"..hukhuk..juz nak gtau,aku rindu kat f**..aku harap dier succes ngan exam dier skrg n hidup dier..cox dier adalah org yg plg aku syg..aku doakan yg terbaik tok dier..=)

start skrg,aku da x nak tido ag..means dat nak kurangkan tido la..gile la plak kalo aku x tido..ptg tadi tgh makan ngan kawn2,dpt plak msg dr arfah..dier tnye aku kol bpe nak g fac..haishh,nasib baik la dier ingatkan aku..kalo x,memg la aku lupe nak g fac..bukan ader discussion pon,juz nak divided kan hamper yg kitorg dpt tyme sukan..nih aku nak show off sikit..group anaconda is the winner..hahahaaha!!!!jgn jeles eh..xde kaitan pon ngan hidup n mati..memg ar sukan tyme tue even penat kan..normal la penat,sebab aku maen bola jaring,futasal n sukaneka..hikhik..tp overall aku ep..sebnarnye,aku nak abeskan cite "which star are u from"..sikit ag nak abes..naseb baek ep ending..kalo x,sia2 je aku tgok..sedih beb cite tuh..2nd cite yg aku nanges..1st cite yg gile2 aku nanges erm cite "one litre of tears"..da bgi2 kan adiah semua,aku g psz jumpe helmi..g tasek ngan dier n arfah..merehatkan diri di situ..tp td x ramai sangat org..mayb exam week kot..

erm,,td mak aku kol..kantoi baru bgn tido..waaa,,mianhae..kol 9 ar aku bgn tido..gile la aku skrg..ikot suke aku je nak bgn bile..tp dpt good news ar..mak da masukan duet!!!waaa,,nie la news yg aku tggu2..hehhe..yela,skrg tgh kering gile..even tgh kering nie,makan memg x ingat dunia ar..badan pon da jadi gedempol da..siap romate aku ejek ag..budak "gedem"..huhuhu..aku pasrah n redha je..hehehehe..psni,aku kene gak pakse otak n mata aku tok bace buku database..huhhu..



for this tyme,aku letak gamba kitorg tyme sukan ari tue..




b4 game bermula..=)




arfah wif me..(^_~)






jelitawan anaconda group except aku..hehe..



group anaconda..finally,we are the winner..(berlagak gile aku nih)

No comments:

Post a Comment