Thursday 29 October 2009

::emosi::

bgn awal hari nie cox nak abeskan study aku yg tertangguh semalam.akibat makan MCD tanpa dirancang..Plus,lunch di SR buatkan aku lebih excited mau habeskan stdy nie..weee~~~~
planning nak makan kat SR semalam cox yesterday adalaah hari pntg bg aku ngan dier....pntg sgt ke?bg aku je pntg...bg dier bulan 5 tue lagi penting...mane2 la jang oiii...now,aku ep ngan dier..
tp semalam aku ader paper bi..petang kat dewan KTHO..kilat n hujan yang lebat memg menemani aku tyme aku tgh exam...sangat2 x concentrate!!terkejut ngan kilat kuat....aku fobia + kilat!!!!!!!!naseb baek dewan tue memg tutup ngan langsir je..kalo x,aku dah menangis melalak meraung ah....utk itu,aku sangat2 la x kuat....aku dari kecik kot takot akan kilat..sebab cahaya dier ke??haishhh,ntah la....

balik je bilik,aku terus terpikir kawan aku yg sorang nih...wuit~~~untung ye ko,ader org nak pikir akan ko....tp yg x untung nye adalah aku pikir akan semua kejahatan yg ko dah buat...hakhakhakkk...jahat kan aku?yes,,aku jahat sikit je..;p

disebabkan aku pikir ko macam adik aku,aku x sanggup nak putuskan ikatan persahabatan...
ko memg sibijik macam adik aku...esp perangai ko..dat why aku dah x kisah cox kan aku kate td perangai ko memg sebijik perangai adik aku...cume adik aku better sikit dr ko...;p

tp itu aku...kawan2 yang laen camne??haha.....what goes around,comes around...memg btol pon..so,aku kalo boleh..nak sangat ko mintak maaf kat aku atas perbuatan ko dulu cox semua org dah tau akan kesalahan ko yg dulu...kalo boleh la....sebab bfore nie,,ko juz mintak maaf sekadar hari raya je...utk kes itu,,aku memerlukan kemaafan yang sangattttttttttttttt ikhlas..ada paham itu manusia.........!!

meh cini tipah nie nak gtau..aku aamat mementingkan persahabatan dr dunia kapel aku...sebab aku tau,bfore nie kawan2 aku yg byk tolong aku selain dr fmily aku...kapel itu sekadar pewangi je dalam hidup aku..;p......trust me la my all dear frens..maen basketball dgn bf ke or ngan kawan??confirm aku pilih maen ngan kawan!!!!x caya??tnye ah kawan2 aku yg laen....

wuit chakiya~~mu jgn teraso ye...i sayang u !!tp sayang as boipren le!!...

wokeh,,,dah puas tulis,,,aku nak marathon stdy...sikit je lagi ..=)

No comments:

Post a Comment