Monday 26 October 2009

::friends::

bfore aku nak siapkan report aku,aku singgah jap kedai facebook n update blog nih...sangat rajin ye dikala exam week!!tgok2 gamba di fb..teringat lak zaman2 first year aku di UTM nih...byk kot kenangan pahit manis masam masin aku kat sini.......n npe eh aku tgok gamba2 lame n album2 aku di hard disk aku??...curious.......

semalam,aku sangat2 ep when problem aku dah solve in the right way n something yg berlaku aku juz pikir mungkin ader hikmah ape yg berlaku....kesakitan aku x kan berpanjangan kalu ade ubat nya...situasi nie describe yang diri aku sedang mengalami kesedihan + bengong +sakit hati n ubat yang paling mujarab bagi aku adalah bersabar.. ptg semalam,,masalah aku dalam dunia berkapel nih dah setel...syukur..so,kitorg dinner same2 utk cheer kan balik relationship kitorg eventhough each other tau yg kitrog ader kesalahan masing2x...so,after this,aku kene blajar menerima kekurangan org lain bcos of i'm not a perfect person same like U....

full stop life aku n dier....

ok2,,tyme aku tgh tgok gamba2 zaman mudo2 dulu...i'm started thinking the ***** when i was in my first year...ader mase kitorg ep bersama,sedih,,gadoh??oh,no komen.....well,,frankly,aku x brapa suke sangat tyme aku tahun 1..aku lebih suke duduk di bilik n buat keje aku even assgment tyme tahun 1 x lah byk mane...dat y yesterday when paika came to my room,dier caakap dulu mase aku first year,aku kaki study...same with my roomate..really??wokeh,aku setuju dgn statement dier tuh....aku ader reason nape aku bgitu...the reason is aku lemas dgn manusia yg selfish n manusia yg suke memperlagakan org....(btol ke ayat aku??)...kalo ayam,kite tulis sabung ayam kan...manusia plak memperlagakan...aku x tau nak tulis ayat in proper way...
tp btol la bile org cakap...what goes around,comes around....kan dah kene muke sendiri...

asal aku tibe2 emos lak nih???bukan emos la...tp saje je nak hilangkan ngantok..(x de kaitan pon)...

weh,,,,even aku seorang yang bersuka-ria,tersenyum girang,berfoya-foya...tp aku ader gak perasaan!!!!.........

dah..fullstop...nak siapkan asgment..

bye

No comments:

Post a Comment