Friday 7 August 2009

::mereng ::

skrag memg da tak tau nak buat ape..nak tgok cite 'boyz over flower' cam malas da..sbb part yg x bes..stock movie n game memg banyk..sampai da tak tau nak bukak yg mane satu..weeee..hari nie ntah nape aku amat sedih gile..sampai ternanges aku tyme tgh tgok citer tuh..(padahal x de kaitan pon ngan cite tuh)..huhuu..from monday until now,otak aku nie asek pikir bukan2,da macam org x btol pun ader gak..so,merasakan condition aku nie cam bengong,aku ajak dila n my romate joging..woooo,,penat gile nak mati..cox lame da x joging..cpat la abes sukam..aku nak maen basketball plak..tyme pagi je leh maen..kalo ptg memg full..planning aku,every weken pagi(kalo aku bgn awal) aku nak round kp n ktc n maen basket..aku nak pakse kawan2 aku maen gak..n pakse gak si helmi tue maen..ritu lawan ngan foreigner kp,team aku with helmi kalah..kurang asam punye team mell..bdw,sangat x selesa maen ngan diorg(foreigner)cox ader certain2 part kat diorg aku geli..(malu2 nak cakap)..kuikui..

actually,kitorg maen pon cox nak traing maen netball..aku memg jarang maen netball..cox of ari ahad pagi ader match la plak..alah,,kalo ader aku je maen netball,,komfem kalah..hahahaha.......
tape2,aku memg x suke pon maen netball..huhu..weken kitorg terisi dgn mende2 yg berfaedah..last wek,kitorg g pantai kat mersing..jalan nak g situ memg x best..tp aku drive dgn berhati2..huhuu..best gak..sangat happening..cox geng kitorg je yg involve..

waaa,,aku x boleh tidooooo.......................nak msg kawn,konfem diorg da tido..nak stdy?jauh sekali..nak wat asgment?erm,,x de mood la..huhu..so?wat should i do now?edit picture,fb,blog n dgr lagu ..tue je aku rase better kot selain aku wat keje yg x ptot dibuat..hahaha..then da tgh boring2 nih,g la tgok muke kat cermin..memg cam alien..mata bengkak muke merah..(ingat putih sgt ke)..huhuhu..nie menangis punye pasal la..haishh..crying,crying,crying sampai kdt pon habes..haha..hari nie memg hari bad day la bg aku..pagi td skip class..reason yg macam sampah je..pastue 2nd class cancel when aku tgh tggu bas..ptg plak x dpt jwb soalan tyme kuliah..malam plak aku tbe2 jd emos!!nanges sebab reason yg nonsense!!wohoooo......malu gile aku tadi nanges..mcam budak kecik(even bdn gmok)..hahaha..pastue ader ustaz helmi bg tazkirah lak..hehe...so,aku kene la dgr n try to change it by myslf..susah gak,tp watever pon,kene gak try..=)

drpd aku membuang mase,it's better if aku start packging barg2 aku..padahal balek 2 hari je pun..(^___~)

No comments:

Post a Comment