Friday 7 August 2009

::boring tyme::

now,da pukul 4 pagi..memg susah gile nak tido..cox ptg td da melantak tido dgn lamenye..dgn selamba,aku skip kelas DR.SHAHIDAH..memg berani gile aku hari ni..hehe...agak lame aku x update blog usang nie.,lately,aku agak bz..bz buat asgmnet,laptop yg buat hal,n problems yg dtg tanpa diundang..weee..=(

td,aku da siapkan asgment..esok kene submit..starting buat asgment adalah pada pukul 4.30 ptg..otak macam nak terkuar sebab wat keje last minute..(padan muke)..huhu..tp syukur,berjaya siapkan..memg aku 100%focus wat keje td..no more msg2,ym ..just buat air nes utuk bg aku energy..
weken nie kawan aku ajak keje..agak terkejut gak dgn offer yg diberi..menjdi seorang cashier..erm,,memg masyuk ngan gaji yg dier bg,tp aku x tau aku larat ke x nak buat..after this,aku da ader keje part time yg related ngan kos aku..so,it's ok la kan,.boleh la aku saving utk ke jepun..huhuhu...tp aku rase x sempat nak saving,duet da abes..hehe..

actually,pagi nie aku balek umah!!tiket kol 9 pagi..tp skrg x tido2 ag..waaa,,dlm bas memg aku tido x ingat dunia la kan..hahhaa!!erm,,planning?

::sabtu ---- mai ajak kuar..teman dier shoping..aku adalah sekadar peneman..huhu..not confirm yet..but aku rase aku x leh g kot..cox aku ader hal kene settle ..

::ahad----nak masak utk dier..tu pon kalo sempat..sebab saya x teror masak..agak slow sikit ketika di dapur..but i'll try..tgh hari aku da balek johor..cox malam aku ader disscusion..


No comments:

Post a Comment