Saturday 25 April 2009

::my bes fren::

post kali nie aku wat special for my best fren..i will describe da person that i love damn much..hhaha..for sure not my bf la..(aku ader ke bf?)..hehehe..ala,,nie pon atas permintaan dier sendiri..so,aku nak letak la muke dier bg dier femes ..kang nages la dak kecik tue..hikhik..=)

okies,,name best fren aku humairah..dier still study ag kat USIM..taking course biotech..actually,aku jumpe dier tyme kat matrix..(macam jumpe bf la kan)..hikhik..first skali aku tegur dier kat depan library matrix melaka..hurm,di situlah bibit2 perkenalan kitrog..(yakss!!ayat apekah ini?)..tyme 2 lak first day kuliah bermula..kirenye after oritation week la..aku yg tegor dier dulu..rupenye kitorg satu praktikum H6P2..so,nasib baek la aku jumpe dak kelas aku..lagipon tyme tue memg aku x kenal sape2..juz aku ader reiza je..tp reiza budak physical then kelas dier kat mane ntah..so,reiza antar aku dapan library (aku memg ngengade)..bile kenal2,rupenye kitorg satu blok..juz lain aras ar..ntah la,aku memg leh together la ngan dier..pape masalah o cam x puas hati ke,,kitorg leh handle same2..x penah gado2,kdg2 hobi kitorg same..suke stori2,gelak2 n aku rase kat matrix aku juz ader dier je..huhu..yg x boleh bla,tyme zaman kitorg kapel dulu.kitorg mesti tggu bf same2 kat melaka sentral..cox bf kitorg dulu dak kmj..same lak tue..kdg2 geram je tggu dak kmj sampai..lmbt gile..asal nampak bas senget je,memg dak kmj la tue..hahaha!!memories kat matrix memg best sangat!fmily aku pon memg sygkan mai..(jgn perasaan ye syg)..=)..kalo kat matrik,dimana ader mai,di situ ader fie..kitorg x leh dipisahkan..slalu tido bilik dier n pelok dier..sebab aku suke pelok org!!(dat tyme nie trgt gile zaman matrik)..kitorg masuk koq same2..yeah!!kawad kaki ngan pakcikpenyu!!.huhu..x boleh bla org yg ajar kitorg kawad..wat lawak tp x kasi kitorg gelak..memg aku tahan gelak je..hikhik..adohaiii..best wo tyme kawad tue..tp penat la cox kuliah aku abes kol 5,then kene ader kat padang kawad kul 5.15..memg kelam kelibut la kan..memg baju bersepah je kat atas katil..huhu..

kitorg gak slalu ponteng kelas same2..kitorg dulu student yg x de rules kat kmm tuh..ikot suke hati kitorg je..kalo aku bosan stdi kat bilik,aku g merehatkan diri kat bilik dier..stdy kejap je,rehat punyela lame..~~`~~..itulah diri aku..n mai byk gak tolong aku..aku memg susah sgt nak paham subject bio,then dier la byk ajar aku..pastue,slalu gak la bg aku copy report dier..hehehe..sebab aku ngan dier partner lab bio n chem..wei mai,thankx la ek bg aku copy report2 tue..kalo x,x sampai la aku kat utm nie ha..hehe..=)..ha,baru aku teringat..nie memg kejadian yg x masok akal la kan..ader satu weken nie,budak2 kmj balik..ntah nape,kitorg leh x balik,sebab slalunye kitorg akan balik umah sama ngan dak kmj balik..(konon nak skali ngan bf la)..aku x biasa keadaan bgitu..then,aku da rindu gile ngan bf aku dat tyme tuh..mai dengan simpati dengan perasaan aku,dier bg aku rm30 then dier suh aku jumpe bf aku kat melaka..aku ngan bf aku memg kedana punye miskin tyme matrik..nie memg cite btol..wei,,x kan la nak jumpe bf gune duet kawan,,x nak la aku..x pe2,aku sanggup menahan rindu (ayat ape la aku nie)..actually,memg terlebh cukup pon duet rm30 tue,,sebab bukan jauh sgt pon matrik melaka ngan bdr melaka,,ader la dalam 1 hour..huhu..tp mmg x boleh bla..boleh lak cam g2..bukan nak wat pe pon,juz jumpe makan2 je..mane leh lame2..matrik kene balik b4 kol 6..outing kene pakai bju kurung..matrik melaka + johor +n9 paling skema..huhu

erm..last day kitorg kat matrik,kitorg biasa2 je,,xde plak kitorg amk gamba ke o jalan2 kat kmm tue..kitorg melantak tido atas katil je pon..bg kitorg,bukan nye x jumpe pon nanti..tyme kat matrik ader lagi 2 org kawan kamceng kitorg..bai n wan..diorg pon skali ngan kitorg..but overall,aku mmg rapt ngan mai...aku ingat dapat la U same ngan mai..tp punah harapan..mai dapat USIM n aku plak dapat UTM skudai..tp x pela,kitorg leh terusakan perjuangan kitorg..aku dapt U same ngan bai..fac kitorg pon depan2..tp memg la jarang jumpe..huhu..wan plak kat uitm s.alam..alhamdullilah,semua berjaya..frankly,aku memg sygkan best fren aku..hehe..to mai,thankx cox sudi kawan aku n no matter wat happen,i will always beside u dear..mmuahhxx darling..~laalla..





p/s :x dpt upload byk gmba,,internet slow gile plak tyme nie..next tyme la aku upload..
p/s :mai,hope ko da satisfied da..aku tunaikan permintaan ko nie..=)

No comments:

Post a Comment