Sunday 26 April 2009

::mood ep melanda diri::

Ari nie best sangat sebab dapat calling from my mom..fmily aku nak dtg sini!!!!waaa..excited gile nih…haishh,,tp aku kene fokuskan exam aku dulu..ader lagi 2 paper .ari senin nie ngan rabu..then jumaat tue mak aku dtg..tido kat utm..pasnie aku kene la g umah tamu nak bookg bilik..naseb baek x jauh dari blok aku.erm,,aku nak g danga bay malam2 ngan fmily aku ..nak makan same2..hhehe..aku memg ngengade..tp memg best la kan..sebab pasnie aku x balik da..aku ader khemah latihan yg aku kene abeskan..kalo aku failed kem nie,aku x leh grad..huhu..agak menakotkan gak la..huhu..erm,nie je yg aku nak gtau..suke ati ar nak bace ke x..hehe..=)..but now,I’m very ep!!ep waitg for my fmliy!!yg nie bukan istilah “penantian satu penyeksaan”..x de istilah tu dalam life akuu..haha

No comments:

Post a Comment