Monday 21 December 2009

gembira hatiku

for the first time,aku start utk menulis di blog nih..before nie,byk sangat reason nape aku malas nak update blog nih..aku tersangat MALAS..penyakit tue aku sendiri tak tau kenapa dier menyerang kat diri aku..ah!! gile!! bikin aku gile bile aku melayan....

sem nie schedule aku tersangat la full..full sangat2 sampai aku pon pening bile start masuk kuliah..GAP antara kelas x de..so,straight je..kebas bontot aku duduk..huhu....sem nie juga aku akan buat internship..maybe aku bwat kat majlis daerah kulai..aku apply with my frens..aku harap diorg luluskan n aku x nak ader masalah ape2 bile dah sampai masa..bout my study?still in control..wednesday nie aku presentation dgn KJ..SUMPAH x tipu,aku tersangat cuak..takot!!but,aku try my best!!!!!!!

utk sekalian kali nye,aku membawa kereta ke UTM..my feeling?aku hepi sangat cox memudahkan aku utk kemana sahaja..pergi kelas,balek kelas n pergi kelas semula..thankx kat parent aku utk myvi oren satu..huhuhu.....parent aku yg sgt memahami..

pelajaran dah..life aku pon dah...then,pe lagi yg tinggal ea?




ahhhh!!!!!!!!!!!!
tbe2 romate aku gelak macam kambing,,
kentot!! siot!!! kambing!! kambing biri-biri nad!!!
hahahahaahahaa!!!!!!!!!!!!!!
tyme tue manja2 ngan romate,,
haha
bye

No comments:

Post a Comment