Saturday 12 September 2009

::me::

wa..agak lame x update blog nih..bz ke?haha..lebih kurang gitu la..bz wat asgment,tgok cite,dating??(x sangat lah)..x de mende yg interesting yg berlaku kat aku ..just planning nak kuar tp x jadi..agak malang gak nasib aku..hukhuk..bdw,tomorrow me n helmi will be off to jusco bukit indah..can't wait for tomorrow..cox agak lame x kuar same2..bz dgn keje masing2..he said that kat situ byk gile offer..of course la kan,,offer raya n ladies part pon dier kate manyak mende yg cantik..so,excited kah??aku juz nak beli seluar jeans je..yg laen macam dah setel excpt tudung jela...

hurm,,bfore raya,aku dah abeskan 2 balang kuih raya..hahaa!!!mantap x?..tyme pesta convo,just beli tart nenas..very delicious!!!!!kene la ngan taste aku...finished tart nenas,aku beli lagi kuih..snow almond..yg nie pon not bad gak la..berat badan pon senang je nak naek bile makan kuih raya banyak2..huhu..

waa,,,baru aku teringat,,most interesting for this week is saya baru je beli bear for dila,,unfortunately,size bear tue x not to big..tapi confirm bear tue sesuai untuk dipelok n again akan membuatkan romate dila berasa jeles akan kehadiran bear tuh!!!!haha....act,besday dila dah lepas..tp aku agak lambat untuk membeli..money??i spent enough money to bought it but hurm??opss,,still not have enough time to off to buy it..kuang3x......

lagi???

lagi???

after nie,nak abeskan asgment aku..cox esok nak shoping2...hehehe

No comments:

Post a Comment