Tuesday 1 September 2009

::bile hati senang::


aku baru je balek jb..agak penat cox dalam bas memg x tido..org tue je yg tido lebih2..hakhak,..hari nie gak hari kemerdekaan yg ke 52..ep kan cox negara kite aman n x de lagi serangan dari negara luar..so,harap2 keamanan nie dapat dikekalkan..insyaallah...

hari nie adalah sangat2 penat..actually before nie pon memg penat..balek umah,x bace buku pape pon..padahl esok mau test..ha,last minute nye stdy,x tau la ape yg masuk..huhuhu..Antara aktiviti harian aku di rumah..>>>balek umah ari tue,pegi la buke kat hotel summit USJ..perott aku leh pecah tyme makan,,byk gilee makanan,,tp ikot perancangan ,g kat kotel quality kat shah alamm..tp jalan jem gile tyme odw nak ke shah alam..so decide buke di USJ..lgpun dekat sikit ngan umah sewa adik aku di casa subang..tyme nie juz only my fmily..but,ari ahad plak,,buke di hotel yg same,tp kami sekeluarga membawa 2 lagi fmily yg diimport dari Melaka..hahahha!!!(terima kasih pak cik amran kerana belanja kami 3 fmily..)so,aku letak gmba kitorg g situ..lepas makan2 g sunway pyramid,jalan2,,shoping2..next g downtown..pukul 3 pagi baru balek..esoknye,g jalan TAR..hahaa..leh tercabut kepala lutut aku nih!!!huh!!!!!!!!!!!!!..dgn kesibukan itu,buku database n GIS terpaksa di"invi" kan..sampai je bilik,aku teros terbongkang tido..pukul 6.20 kuar ag..buke pose ngan helmi..pukul 9 malm baru balek..pastue wat air nes n stdy..insyaallah aku boleh buat test esok..haha..







No comments:

Post a Comment