Saturday 22 August 2009

::happy fasting::

waa..ari nie da start pose..aku da siap prepare makanan untk sahur..masak kari ayam..yummy!!...hehehe..(padahal mak saya masakan)..hope ramadhan kali nie memberi seribu rahmat kepada ku..semoga amalan2 kebaikan ku diterima n dirahmati oleh ALLAH s.w.t..insyaallah..

erm,,last pose besday aku!!haha..aku ingat first syawal..huhu..tp x pela..bile2 pon tape..asalkan amalan ibadat pose aku diterima..tu lagi penting.......=)

ahad nie aku da balik jb..balik ngan helmi..ep sangat dpt balik ngan dier..so,start hari ahad,aku buke without my fmily....huhuhuhuhu!!kene la prepare sendiri makanan utk buke pose..

p/s::saya sangat syg fmily saya
::saya sangat syg mohd helmi husaini bin suhaimi..(pengakuan berani mati nih..)
::saya juga sygkan kawan2 saya..=)

No comments:

Post a Comment