Tuesday 11 August 2009

::.............::

waaa..penat nye..penat bersembang dgn helmi..sampai x sedar da pukul 11..ader je mende yg nak stori..macam lame plak x jumpe..(memg pon)..hahahaa!!!tp kali nie best pulak topik kitorg..n ep sebab masing2 ep....sebab b4 nie,macam2 hal berlaku even kitorg slalu makan same..tp skrg,relations kitorg back to normal again..n try to appreciate each other..hopefully forver la...amin..

skrg,aku memg x berasa selesa dgn keadaan diri aku..i mean aku sakit perot,tekak n da nak demam..bcoz of aku tahan lapar tyme dalam bas..nie perbuataan berani mati yg aku buat..pagi x breakfast..naek bas ke johor hnya minum 100 plus,,then kol 4 bru makan lunch..sampai demam2 dah nie..nie semua penangan sakit perot x makan ar..huhuhuhu..tp skrg da ok..better than yesterday..makan ubat je cox saya tkot untuk berjumpa doktor..=(...

after nie,nak bace buku system design..cox ader test kames nie..haha!!baru la terhegeh2 nak bace..kene buat air nescfe nie...baru ader tenaga sikit..weweweeee~~~~~~~~~~~



No comments:

Post a Comment