Saturday 2 May 2009

::mengemas::

aaaaaaa!!!siot gile kene kemas bilik!!!da abes exam,tp x leh blek..menjadikan kepala aku tension dan pening!!!aku x suke keadaan begini...aku x de mood nak kemas bilik..brg2 kene simpan dlm stor..padahal stor depan bilik aku je..huh!!start nex wek,aku dah jadi minah indon kat padang..ok fine!!aku xkisah..then blok aku kene kosongkan jumaat nie..then,aku kene kemas brg tok berpindah di KRP(Kolej Rahman Putra)..harap2 la dapat..da kene separatekan baju untuk dok kat situ selama 3 weeks..pastue aku kene g utm kl,,wat labwork kat sane..pastue balik jb balek..waaa,,,i'm became crazy!!!!!!!!!!huhu!!tyme tue memg la aku kepenatan yg teramat sangat..skrg,kemas brg2 pon cam x de smgat..kemas sikit,pastue wat keje lain...eishh,kalo la leh tggl kat kp je kan best..tp da apply da ari tue,,tp org office kate x leh dok kp,,nak wat renovate..huhu..dugaan gile la..n aku nak make sure bulan 6 nie aku nak enjoy puas2x(even x de duet)..hehehe..

No comments:

Post a Comment