Sunday 10 May 2009

::lalalala::

ari nie aku sgt ep!!!ari rest aku..report da siap,,x yah g lab ag..juz esok aku bz balek..huhuhu!!pg td aku sangat jeles tgok org balek umah..aku x dpt balek!!..aku kene dok utm nie ag....(crying!)..aku rindu ngn fmily aku,,kawan2 aku..kawan2 aku pon rindu nak ketemu dgn aku(perasan gile aku nih)..hahahaha..

"cayang fey~~mishu too!mishu lots babe!!dok skudai leklok..blk kl tros roger wan k..
geng kite da 1sem x bsatu!!
huaaaaaaaaaa"(ngomen wan dalam facebook..)

ye sygku wan,nanti fie roger ek..leh jumppe!!..huhu..aku rase aku lame gile x kuar jalan2 g shoping..memg la duet tgh x de,tp aku da macam kat penjara da dok sini..kol 8 da start field work..kol 6 ptg baru abes..malam kol 9 kene g lab wat calculation or report..lab da macam rumah kedua aku da..balek lab je dalam kol 2 then tros tido..tu la rutin harian aku..sedih kan??
skrg aku kenyg makan mcd..even makan ayam n kntg je pon..hehe..



pg td memg lapa gile sebab malam semalam x makan pape pon...dok sibuk wat report je..yela,dateline report hari nie..memg kene siapkan la report tue..so,tonight aku rase aku nak chatg,bace novel,or tgok cite..tp x leh tido lmbt..cox esok aku kene bgn awal..ader kelas n nak pulangkan kunci kol 8..huhuhu..dats all for today..kekenyangan telah mlanda diri n mata mula memainkan peranan..huhuhu..zzzz

No comments:

Post a Comment