Wednesday 29 April 2009

::nothing but anything::

erk?merepek je title post aku kali nie..erm,bia la..bukan ader org bace pon blog nie..hehe..=)now,da pukol 1.42..aku ader last paper yg aku rase 2nd killer subject selain remote..that is paper progrmg!!aku x suke..x suke,x suke.. (aku da x btol da skrg)..td slamber je kitorg msg prof tnye soalan yg kuar..tp aku agak terharu la..dalam byk2 msg prof dapt,prof reply msg aku je..hahha!!jgn jeles ek..aku kan pandai meng"ayat"..hehe..padahal aku adalah org last yg menghantar msg kat dier..sian prof kacau tido prof..mianhae..hukhuk..byk mase la aku tulis blog nie sambil menngu air masak..pasnie nak wat nes n nak hibernate je..hehehe..

hari nie aku x tau nape..aku agak emosi sikit!!may b sbb subject progrmg kot..tp x mgkin la..haha!!sebab pagi td tyme aku tido ngan lene nya,aku dpt 1 msg dr fren yg aku sendiri x brape kenal dier (fren ke??)..huhu..tbe2 tnye pasal aku,exam aku..yeah!!memg la caring kan,,tp aku kalo boleh memg malas nak masok campur ag ngan dunia kapel diorg..eeee!!!geram aku..aku memg emo skrg!!!!!aku geram!!yg dak pompuan tue pun satu,x cukup lagi ke ape aku dah bg?huh!!ha,aku nak wat satu statement:: blog friendster aku x penah nak mengaibkan sape2 ek..haish,,still in control..kalo ikotkan hati aku,,nak je aku tulis ayat2 yg x berapa nak sedap didengar n disebut..tp aku rase aku da wat penapisan berskala lagi..huhu..tp kan yg aku pelik,beria la minah tue cakap aku telah meng"aib"kan dier..padahal x de satu patah perkataan name dier pon ader dalm blog tue..eee,,x paham aku n malas nak memahami ko..lagipon nie blog aku,ikot suke aku la nak tulis ape..fie da emo!!!!!ala,ape yg aku tulis tue btol,true stori,n dier sendiri terasa..tp kadang2 aku tergelak gak bile pikir mende2nih..n aku bukan la seorg manusia yg akan sacrifice for small thing n seorg guy yg x gune..(wa,,otak aku da maju)..sori la beb..kalo aku jumpe dat guy pon,bukan nk berbaik2 ponnn,tp mmg tapak kakii aku nie hinggap kat muke dier.(sampai ke aku nie)..huhu..tp bile pikir balik memg la x elok aku doakan yg buruk2 kat dier..tp in that case,memg dier yg salah,,n dier sendiri admit aku x salah pape..so,should i blame for myself mira??org cam gitu juz go to hell la..

emosi skrg tlah melanda diri..kene colll!!huhu..skrg aku x nk involved or amek tau pasal dat guy..x dtgkan pape pon (tau pon ko fie)..biala diiorg ep ngan life mereka..aku x ganggu pon hidup diorg..juz nak pesan jela..jgn la control hidup aku ag..nobodys can control mylife kecuali diri aku sendiri yg kene control..so,as a conclusion,,aku xkan berpatah balik sisa2 aku tue..sori la laki camtue..nnati aku kawen,lagi byk dier tipu aku..den x sanggup da eh..tp x pe..ALLAH knows evrythg..so,wait n see..(da macam ugutan la plak kan)..hehe..aku ader gak la planng nak tukar no fon supaya x nak dikacau oleh org2 tue..tp malas la..nak wat pe...kawan2 aku tau no fon aku..so,memg x la kan..level "emo" aku da turun sikit da..air pon dah lame masak(padahal first word aku tulis blog nie air da masak da)..huhuu...so,esok aku ader paper..pray for me..emos!!

No comments:

Post a Comment