Monday 20 April 2009

askum to all..

waa...lame nye aku x tulis blog nih..rindu sangat..skrg,aku tgh dalam mood exam..so,otak aku berada dalam kondisi yg kurang stabil..perasaan aku pon same ngan keadaan otak aku..huhu..=(

pg td paper statistics..soalan dier suam2 kuku je..tp aku kot yg kurang stdi..pape pun,aku berserah pada yang Maha Esa.aku da try sedaya upaya..n aku terima je result nanti ngan hati yg terbuka..hehehe..


leh x nak gtau somthg!!aku x sabar nak raya!!!!!haha..padahal pose pon x abes ganti ag..xpe2,,pasnie aku nak pose n baru la hati aku tenang sikit..pastue plak aku x sabar nak dpt duet scholar ag..da macam2 mende da yg aku nak beli..sambil2 tgok dak laki maen futsal,aku pikr brg2 yg nak beli..jam fossil,handbag yg aku rase ptot kene tukar,kasut yg perlu ditambah koleksi,baju kurung yg aku rase memg wajib kene beli..lagi ape ek..aku rase tue je kot,aku nie bukan nye boros sangat..tp kalo ader duet lebih,aku nak tukar fon..(memg la parent aku x bg)..nak tukar angin la,dr nokia ke LG.bes ke?hurm..ntah la..wa...ep nye aku sejak jd single..x yah nak pikir tok melanja bf ke or wat..haha..satu perubahan dalam idup aku nie..hehe..aku harap ape yg aku nak aku dapat..yeah!!!!=)


pasnie aku nak bace remote sensing..harap2 la aku focus nak stdy..td mira dr aussie kol..aku baru je abes smyg tyme tue.nasib baek aku perasaan fon celcom aku vibrate..mira!!!!aku terlalu rindukan ko..apela ko mira..ko kol aku semata2 nak tau kisah sedih aku..lagi la aku sedih..huhuhu..erm..aku x dela doakan yg x baik kat someone tuh..tp ntahla..aku masih binggung n blur..mayb ape yg aku pikir memg x masuk dek akal..xpela..tggu aku normal dulu,baru leh pikir dgn matang,,ok mira?bg aku time k nak btolkan balik otak aku nie..ala,ko x kan x kenal aku..hikhik..


haha,,skrg memg aku x btl sgt..tp aku still waras ag nih..cume perasaan aku je kdg2 abnormal..ntah la..aku memg la leh idup ngn fmily n kawan2 aku..b4 nie pon,aku terlalu enjoy ngan kawan2 aku..tp nape la skrg mende tue jd kat diri aku??nape mestilaki tue?haha..nie la kuasa Tuhan..mempertemukan 2 insan dan Tuhan juga boleh memisahkan 2 insan.(btol ke ape aku tulis nie).xpe..aku still kuat..aku memg kene byk sgt berdoa supaya tuhan bg aku ketenangan hati untk terima semua nie..insyaALLAH..semua yg terjadi memg ader hkmah ..skrg,aku jd semakin kuat,x mudah mengalah n yg pentg aku da x kuat nanges!!haha..kalo dulu,memg aku la leh jd ratu air mata..sikit2 nanges.hehe..xpe,aku bg peluang untuk org lain bergembira k..

nOw,aku ader fmily n frens aku yg byk sgt tolong aku..aku lagi syg diorg..hikhik..erm..mak ayah ila,ida,ary,ikin n jijah..akak syg korg semua..(sedih lak tiba2)..hehe..to my fren mai,nad,dila,alia,afiq,dhuha,myra,daia n lain2..fie sygggg sgt korg..thankx tolong aku ari
tue..tlong aku tyme susah..hikhik..alaa..aku teringt hutang pizza kat korg..insyaALLAH nex sem kite makan pizza same2 ek..





nie fmily aku..Amran's fmily..



kawan2 aku..=)




saya sangat ep skrg..biakan aku begini..(^_~)





No comments:

Post a Comment